«Շուկայաբանություն» և «Մենեջմենթ» մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողները մասնակցեցին «Lady Expo 2025» միջոցառմանը: Նրանց խոսքով այն ոչ միայն միջոցառում էր, այլև իրական բիզնես միջավայր:
Ուսանողներն ուսումնասիրեցին, թե ինչ մարքեթինգային գործիքներ են կիրառվում՝ ուշադրություն գրավելու և կապ հաստատելու համար: Ինչպե՞ս են բրենդները գրավում իրենց լսարանը: Ի՞նչ արժեք ունի հաղորդակցությունը՝ հաճախորդի ու բիզնեսի միջև: Ինչպե՞ս են ներկայացվում տարբեր ապրանքանիշեր՝ տեղում բրենդային փորձառություն ապահովելով: Ինչպե՞ս է փորձառությունը դառնում բիզնեսի մրցակցային առավելություն: Ինչպե՞ս է կազմակերպվում թիմային աշխատանքը տաղավարներում՝ գործնական մենեջմենթով։ Այցը հնարավորություն տվեց տեսնելու մարքեթինգը՝ բիզնես միջավայրում, իսկ մենեջմենթը՝ իրական խնդիրների ու լուծումների մեջ։
Դասախոս՝ Ս.Մարդոյան
«Մենեջմենթ (Կառավարում)» մասնագիտության 2-րդ կո...
Ավելին