«Lady Expo 2025»

June 10 2025

     «Շուկայաբանություն» և «Մենեջմենթ»  մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողները մասնակցեցին  «Lady Expo 2025»  միջոցառմանը: Նրանց խոսքով այն ոչ միայն   միջոցառում էր, այլև իրական  բիզնես միջավայր:

     Ուսանողներն ուսումնասիրեցին,  թե  ինչ մարքեթինգային գործիքներ են կիրառվում՝ ուշադրություն գրավելու և կապ հաստատելու համար: Ինչպե՞ս են բրենդները գրավում իրենց լսարանը: Ի՞նչ արժեք ունի հաղորդակցությունը՝ հաճախորդի ու բիզնեսի միջև: Ինչպե՞ս են ներկայացվում տարբեր ապրանքանիշեր՝ տեղում բրենդային փորձառություն ապահովելով: Ինչպե՞ս է փորձառությունը դառնում բիզնեսի մրցակցային առավելություն: Ինչպե՞ս է կազմակերպվում թիմային աշխատանքը տաղավարներում՝ գործնական մենեջմենթով։ Այցը  հնարավորություն տվեց տեսնելու մարքեթինգը՝ բիզնես միջավայրում, իսկ մենեջմենթը՝ իրական խնդիրների ու լուծումների մեջ։

Դասախոս՝ Ս.Մարդոյան

 

Last news

     «Սպասարկման կազմակերպումը հյուրանոցներում և զբոսաշրջայ...

More

     «Մենեջմենթ (Կառավարում)» մասնագիտության 2-րդ կու...

More

     Հունիսի 12-ին քոլեջի «Վերականգնվող էներգիայի էներգետիկ...

More