«Lady Expo 2025»

June 10 2025

     «Շուկայաբանություն» և «Մենեջմենթ»  մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողները մասնակցեցին  «Lady Expo 2025»  միջոցառմանը: Նրանց խոսքով այն ոչ միայն   միջոցառում էր, այլև իրական  բիզնես միջավայր:

     Ուսանողներն ուսումնասիրեցին,  թե  ինչ մարքեթինգային գործիքներ են կիրառվում՝ ուշադրություն գրավելու և կապ հաստատելու համար: Ինչպե՞ս են բրենդները գրավում իրենց լսարանը: Ի՞նչ արժեք ունի հաղորդակցությունը՝ հաճախորդի ու բիզնեսի միջև: Ինչպե՞ս են ներկայացվում տարբեր ապրանքանիշեր՝ տեղում բրենդային փորձառություն ապահովելով: Ինչպե՞ս է փորձառությունը դառնում բիզնեսի մրցակցային առավելություն: Ինչպե՞ս է կազմակերպվում թիմային աշխատանքը տաղավարներում՝ գործնական մենեջմենթով։ Այցը  հնարավորություն տվեց տեսնելու մարքեթինգը՝ բիզնես միջավայրում, իսկ մենեջմենթը՝ իրական խնդիրների ու լուծումների մեջ։

Դասախոս՝ Ս.Մարդոյան

 

Last news

«Սառնարանային տնտեսություն» (0715.15.5) մասնագիտության  II կուր...

More

     «Սպասարկման կազմակերպումը հյուրանոցներում և զբոսաշրջայ...

More

     «Մենեջմենթ (Կառավարում)» մասնագիտության 2-րդ կու...

More