Մասնագիտությունը տալիս է առկա համակարգի անվճար և վճարովի համակարգում սովորելու, բիզնեսի արդյունավետ կառավարման ոլորտումմասնագիտանալու մեծ հնարավորություն:
Ստանալով «Մենեջեր՝ առևտրի» որակավորումը՝ լավագույն շրջանավարտները ուսումը կարող են շարունակել բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հեռակա բաժնի 2-րդ կուրսում (Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան):
Մասնագիտական գործունեության հիմնական զբաղմունքներն են.
Ուսումնառության տարիներին սովորողները քոլեջում կմասնակցեն ուսուցողական ծրագրերին՝ստացած տեսական գիտելիքները գործնական պարապմունքները ընթացքում վերափոխելով կարողությունների։ Մասնավորապես կուսումնասիրեն` առևտրային բաժնի, առևտրի մենեջերի աշխատանքային գործունեությունը, բաժնի ղեկավարի աշխատանքային պարտականությունները, առևտրի կազմակերպման և խթանման աշխատանքների բովանդակությունը և կատարման կարգը, մենեջերից պահանջվող հիմնական մասնագիտական և անձնային որակները։
Ի՞նչ աշխատանքներ է իրականացնում «Մենեջեր՝ առևտրի» որակավորմամբ մասնագետը.
• առևտրի բնագավառում պլանավորել, կազմակերպել և համակարգել գործունեությունը աշխատանքային գրաֆիկներ կազմել, ապահովել աշխատանքների կատարումն, ըստ ժամանակացույցի,
• ապահովել միջոցների արդյունավետ օգտագործումը,
• առևտրային գործունեության արդյունքները վերլուծել, գնահատել և դրանց մասին զեկուցել, հաշվետվություն կազմել, ժամանակիններկայացնել ղեկավարությանը, կազմակերպության այլ ստորաբաժանումների հետ համագործակցել,
• ապահովել անհրաժեշտ փաստաթղթերի, տեղեկատվության շրջանառությունը իր և կազմակերպության մյուս ստորաբաժանումների միջև,
• ապահովել հաճախորդների կողմից ներկայացվող բողոքների քննման հետևողականութունը, հարթել առաջացած կոնֆլիկտները,ապահովել աշխատանքի պաշտպանության և անվտանգության կանոնների և նորմերի պահպանումը և վերահսկումը
• սահմանել գնային ճկուն համակարգ և վաճառքի խթանման միջոցառումներ,
• մասնակցել վաճառքի կանխատեսուման աշխատանքներին, գնահատել գործունեության հետ կապված ռիսկերը,
• մատակարարող, պատվիրատու և այլ կազմակերպությունների հետ բանակցություններ վարել՝կազմակերպության կողմից ընդունելի պայմաններով համագործակցեու համար,
• մասնակցել անձնակազմի զարգացմանն ուղղված միջոցառումների իրականացմանը, հավաքել և մշակել որոշումների ընդունման համար անհրաժեշտ տեղեկատվություն,
• մշակել և կիրառելվերահսկողության արդյունավետ համակարգ,ճիշտ կառավարել ժամանակը: